Для підключення до мережі Інтернет абоненту необхідно мати персональний комп'ютер або ноутбук, маршрутизатор та ін. з мережевою картою Ethernet.
Перевірити можливість підключення по Вашій адресі можна на сайті компанії Лангейт за посиланням http://langate.ua/ (Перевірка можливості підключення) або зателефонувати в технічну підтримку 050-374- 06-74, 0372-90- 12-92 (цілодобово, без вихідних)
Підключення абонента від подачі заявки відбувається протягом 1-3 робочих днів.
У вартість підключення входить:
вартість проведення робіт по підключенню;
оренда порта на обладнанні;
робота системного адміністратора по підключенню Вашого ПК до мережі Лангейт.
В деяких випадках, коли для прокладки кабелю потрібно використати додаткові матеріали, або виконати складні роботи, вартість підключення може бути збільшена, про що Вас обов'язково попередять.
Так можливе. Існує два варіанти:
До кожного ПК підключити окремий тарифний план, в цьому випадку Ви будете сплачувати суму абонплат за всі підключені тарифні плани.
Або Ви можете встановити спеціальний пристрій - мережевий роутер. В цьому випадку Ви будет сплачувати абонтплату за один підключений тарифний план.
Так. За умови технічної можливості підключення за новою адресою. У разі відсутності можливості підключення, менеджер зберігає Вашу заявку і повідомить Вас як тільки підключення стане можливим.
При підключенні до мережі Інтернет, лінія прокидається до обладнання Абонента (ПК, Телевізор). У випадку, якщо в квартирі Абонента вже є кабель, лінія може бути прокинута до вхідних дверей.
При підключенні Абонента монтажники компанії Лангейт налаштовують все необхідне обладнання для користування Інтернетом/кабельним телебаченням. Увага! Налаштування операційних систем та будь-які інші налаштування, що не стосуються підключення до мережі Інтренет, монтажники компанії Лангейт не здійснюють.
Якщо Ви вважаєте, що підключення проведено неякісно, Ви можете не підписувати Акт виконаних робіт поки не будуть усунені зауваження або ж зв’язатися з Службою Технічної Підтримки.
На даний час, дуже багато людей віддають перевагу користуванню Wi-Fi маршрутизаторами. Нижче наведені основні поради для забезпечення максимально зручного користування даним приладом. Щодо розміщення - бажана пряма видимість між точкою доступу і бездротовими клієнтами. Якщо між точкою доступу і клієнтом стіна, краще розташовувати їх під прямим кутом один до одного. Краще всього, щоб між роутером і комп'ютером не було стін, або щоб їх було не більше однієї. При цьому варто враховувати, що матеріал стін також впливає на сигнал (залізобетон – більша перешкода ніж гіпсокартон чи дерево). Оптимально розмістити роутер в самому центрі приміщення – для рівномірного обхвату всіх кімнат. Товщина і матеріал стін між роутером і ноутбуками зменшує рівень сигналу Wi-fi, в наслідок чого падає швидкість, обривається з'єднання. Роутери можуть перегріватися і нестабільно працювати. Тому не рекомендується встановлювати роутер на глухих закритих полицях, біля радіаторів опалення, на інші електроприлади. Якщо конструкція роутера має роз'єми для кріплення/розміщення на стіні – слід розмістити роутер на висоті не менше 1,5м. від підлоги. При розміщенні роутера слід врахувати рівень сигналу. Виміряти рівень Ви можете за допомогою смартфону, використовуючи додаткові програми, які показують рівень сигналу Wi-fi. Зверніть увагу, що чим більше пристроїв підключено до мережі, тим нижче швидкість на кожному з них, оскільки ресурс сигналу обмежений і розподіляється між пристроями.
Посилання
Посилання
Посилання
Посилання
Посилання
Посилання
Почнемо з того що з теперішніми величезними швидкостями взагалі важко перевірити точно швидкість, але на разі можемо вам підказати як її перевірити з точністю до 5%. Щоб ви собі добре зрозуміли зв’зок швидкості інтернету і зв’язок закачаного трафіку, в чому полягають основні питання, ми зараз вам пояснимо. Швидкість інтернету в інтернет провайдера Лангейт,як і в інших провайдерів світу, заявляється в бітах на секунду, а швидкість закачки в байтах. 1 байт = 8 біт .Для прикладу в вас швидкість інтернету 10 мб/с, тобто при швидкості 10 мб/с ви будете скачувати файли з максимальною швидкістю в 1,25 мбайт/с. Із маркуванням швидкості розібралися, поїхали дальше.
В основному і взагалі самий популярний сайт для перевірки швидкості підключення до інтернету є Speedtest.net. Ми просто після підключення переглядаємо чи в нас нічого не йде на закачку, або не оновлюється і спокійно запускаємо сайт Speedtest.net , де вибравши будь-яке місто (бажано велике, там також в основному багато інтернет трафіку, тому не буде в них проблем з кількістю інтернету), натискаємо і починається перевірка, першим йде пінг, нормальним вважається пінг до міста на Україні до 100 млсекунд, на іноземні сервера може бути трішки більший. Другим пише ваша вхідна швидкість, це та швидкість яка вам саме більше і потрібна , це за рахунок неї ви будете закачувати щось в інтернеті, це за рахунок неї ви дивитеся фільми онлайн і т.д..Третя це ваша вхідна швидкість, ця швидкість може впливати на вас тільки при вигружанні файлів в інтернет (коли дуже маленька, можуть бути ще проблеми із Skype і низкою інших програм), тобто якщо ви не займаєтеся вигрузкою великих файлів в інтернет і якщо ця швидкість перевищує 1мб на секунду, то вам немає чого хвилюватися, ви ні на чому не замітите чи в вас вихідна швидкість 1 мб/с чи 100мб/с
Для початку давайте переглянемо два варіанта чому нам потрібно перевіряти швидкість.
«Нас підключили до інтернету і ми хочемо перевірити за що ми оплачуємо». Це не проблема, після підключення до мережі, перевіряємо чи нічого не закачується і переходимо на сайт вимірювання швидкості описаний вище, і бачимо результат, якщо заявлена похибка між швидкістю яка в вас вимірялася і швидкістю яку обіцяв вам провайдер менше 5% значить все в порядку.
«В нас погано відкриває сайти», в цьому випадку ми міряємо швидкість і якщо там все нормально, то тоді відкриваємо ще з десяток різних сайтів, якщо хоча б деякі з них запускаються швидко, то значить проблема в сайтах(в них погоріли сервера, переноситься сайт і т.д..), в вас все нормально, просто зайдіть на ці сайти пізніше і скоріш за все вже все буде гаразд.
«По скайпі говорити не можу,сторінки не відкриває, а провайдер каже що все гаразд». Якщо в вас і таке виникло, то і сайти виміру швидкості вам не допоможуть, тому що проблема скоріш за все в вас в комп’ютері, і сайт вимірювання швидкості швидше працює ніж ваш комп’ютер може прореагувати, і тому можна побачити як захмарно високу швидкість, так і дуже низьку при перевірці швидкості. Скоріш за все вам потрібно просто нести комп’ютер в ремонт.
Швидкість завантаження залежить не тільки від швидкості Вашого з'єднання з точкою входу в мережу Інтернет, але і від параметрів сайту, на який Ви хочете увійти. Доступ до сайтів може бути обмеженим як з боку швидкості завантаження, так і з боку кількості одночасно підключених відвідувачів. На сайтах, які не страждають проблемою відсутності користувачів, а які, навпаки, страждають їх щільним потоком, часто виходять з ладу сервери через перевантаження каналів. Можливості серверів, які обробляють і передають інформацію, обмежені. Якщо причина в цьому, то це можна легко перевірити. Зайдіть на будь-який інший сайт і подивіться наскільки швидко він буде працювати. Якщо цей сайт працює швидко і добре, тоді проблема дійсно тільки з тим сайтом. Перейдіть до нього трохи пізніше. Проблема напевно буде усунена. Інтернет часто гальмує саме через це.
Зменшувати швидкість доступу до Інтернету можуть наступні показники:
1. Роутер. Якщо Ваш комп'ютер підключений не безпосередньо, а шляхом бездротового з'єднання.
2. Антивірус. Сучасні антивірусні програми, у межах своєї функціональності, не завжди можуть бути правильно налаштовані і це може знижувати швидкість доступу до Інтернету.
3. Торенти та eMule. При закачуванні будь-якого файлу також можуть служити, як перешкода для визначення заявленої провайдером швидкості.
Тому для більш точної перевірки швидкості:
1. Необхідно підключити 1 (один) комп'ютер напряму без Wi-Fi роутерів і будьяких мережевих пристроїв.
2. Вимкнути антивірус.
3. Відключити торренти і eMule.
І навіть після цього швидкість може не дорівнювати 100 Мбіт/с, технічна межа складає 95-96 Мбіт/с.
Несправне клієнтське обладнання. Збійне або застаріле мережеве обладнання (роутери, мережеві карти тощо) може стати причиною зниження швидкості Інтернету. Для вирішення цієї проблеми необхідно перевірити і замінити несправні пристрої.
Зараження комп’ютера шкідливим ПЗ. Віруси, троянські програми та інше шкідливе ПЗ, що потрапило на комп’ютер, може використовувати частину пропускної здатності каналу для своїх потреб. Для нейтралізації вірусів слід використовувати антивірусні програми.
Використання незахищеного бездротового з’єднання. Якщо для доступу до Мережі використовується Wi-Fi-з’єднання, незахищене паролем, до нього можуть підключитися сторонні особи. Щоб вирішити цю проблему, потрібно встановити пароль на підключення до бездротової точки доступу. Параметри бездротового з'єднання також безпосередньо залежать від розташування Вашого роутера в квартирі, від його технічних характеристик, а також від максимальної пропускної здатності Wi-Fi адаптера на Вашому комп'ютері.
Велика кількість паралельно працюючих програм. Одночасна робота інтернетмесенджерів, менеджерів закачування, автоматичного оновлення операційної системи та інших програм може привести до підвищеного навантаження на процесор і зниженню швидкості інтернет-з’єднання. В цьому випадку необхідно закрити зайві програми.
Перегружена КЕШ-пам’ять, Cookie, цю причину можна усунути в легкий для вас спосіб, а саме просто очистити КЕШ-пам’ять, Cookie у вашому інтернет-браузері (Opera, Google Chrome тощо).
При виникненні помилки 678 (Windows XP), 651 (Windows 7), 815 (Windows Vista) необхідно перевірити підключення до локальної мережі:
1. На Windows XP необхідно зайти в меню Пуск→Панель управления→Сетевые подключения, після цього шукаємо «Подключение по локальной сети»
2. На Windows 7 необхідно зайти в меню Пуск→Панель управления→Сеть и Интернет→Центр управления сетями и общим доступом→Изменение параметров адаптера, після цього шукаємо «Подключение по локальной сети»
3. На Windows Vista необхідно зайти в меню Пуск→Панель управления→Сеть и Интернет→Центр управления сетями и общим доступом→Управление сетевыми подключениями, після цього шукаємо «Подключение по локальной сети». Далі необхідно перевірити стан підключення по локальній мережі. Якщо на значку підключення по локальній мережі стоїть значок «Сетевой кабель не подключен», необхідно перевірити кабель на цілісність (чи немає на ньому якихось видимих пошкоджень), дістати його з ПК і вставити назад. Якщо нічого після цього не змінилось, то потрібно звернутись в Службу Технічної Підтримки Langate. Якщо на значку підключення по локальній мережі стоїть значок «Подключено», необхідно його виключити (для цього потрібно настинути правою кнопкою миші на підключенні по локальній мережі та обрати «Отключение»), після цього таким самим чином ввімкнути його. Далі необхідно запустити значок підключення до Langate. Якщо нічого не змінилося необхідно звернутись в Службу Технічної Підтримки Langate.
Помилка 769 може виникнути в наступних випадках:
1. Відбулося зависання обладнання.
2. Відключене або підключення по локальній мережі, або ж мережевий адаптер.
3. Некоректно працює мережева плата. У випадку зависання мережевої карти, необхідно перезавантажити комп’ютер або ж перепідключити даний пристрій в диспетчері пристроїв: Зайдіть в меню «Пуск», далі в «Панель управления». Оберіть розділ «Система» В розділі, що відкрився «Свойства системы» необхідно відкрити вкладку «Оборудувание» Далі необхідно відкрити «Диспетчер устройств» В «Диспетчере устройств» необхідно відкрити розділ «Сетевые платы» В переліку мережевих адаптерів виберіть Вашу активну мережеву карту та натисніть на ній правою кнопкою миші У вікні контекстного меню оберіть «Отключить». Після цього необхідно натиснути правою кнопкою миші по мережевій карті та обрати «Задействовать» Те ж саме потрібно зробити, якщо Ваш мережевий адаптер відключений і його необхідно включити.
При помилці 691/629 необхідно переконатись в правильності введення даних користувача- логін/пароль. Відкрийте текстовий редактор (наприклад, блокнот) і уважно введіть логін/пароль, після цього скопіюйте облікові дані у вікно підключення до мережі Інтернет. Win7 – «Пуск» → «Панель управления» → «Центр управления сетями и общим доступом» → «Настройка нового подключения или сети» → «Подключение к интернету» → «Высокоскоростное соединение» WinXP – «Пуск» → «Пенель управления» → «Сетевые подключения» → «Создание нового подключения» → «Подключение к интернету» → «Вручную» → «Высокоскоростное соединение, запрашивающее имя пользователя и пароль» Win Vista – «Пуск» → «Панель управления» → «Центр управлениями сетями и общим доступом» → «Установка подключения или сети» → «Подключение к интернету» → «Высокоскоростное соединение» Якщо вищезазначені дії виконані, але помилка підключення залишається – зверніться в Службу Технічної Підтримки Langate.
При помилці підключення 711 необхідно перевірити стан 4 служб:
Plug and Play
диспетчер автоматических подключений удаленного доступа
диспетчер подключений удаленного доступа
телефония
Для перевірки необхідно перейти в розділ «Службы» («Пуск»→ «Панель управления» → «Администрирование» → «Службы»). Далі в списку необхідно знайти 4 службы: 1. Диспетчер автоматических подключений удаленного доступа 2. Диспетчер подключений удаленного доступа 3. Поддержка самонастраивающихся устройств plug&play 4. Телефония Зайдіть в пункт «Свойства» контекстного меню кожної з перерахованих служб та спробуйте запустити їх вручну. У вікні «Свойств» необхідно натиснути кнопку «Запустить» якщо вона активна. Коли всі служби будуть запущені спробуйте знову підключитись до Langate. У випадку якщо проблема не вирішилась можна спробувати скористатись такою службою операційної системи як «Востановление системы» до останньої точки відтворення. Ви зможете зробити це по інструкції з сайту Microsoft або ж звернувшись до сервісного центру.
Методи вирішення проблеми при помилці 720:
1. Перестворити підключення: Win7 – «Пуск» → «Панель управления» → «Центр управления сетями и общим доступом» → «Настройка нового подключения или сети» → «Подключение к интернету» → «Высокоскоростное соединение» WinXP – «Пуск» → «Пенель управления» → «Сетевые подключения» → «Создание нового подключения» → «Подключение к интернету» → «Вручную» → «Высокоскоростное соединение, запрашивающее имя пользователя и пароль» Win Vista – «Пуск» → «Панель управления» → «Центр управлениями сетями и общим доступом» → «Установка подключения или сети» → «Подключение к интернету» → «Высокоскоростное соединение»
2. Ввімкнути протокол TCP/IP в параметрі «Свойства» високошвидкісного підключення. Вимкнути протокол TCP/IP в парметрі «Свойства» високошвидкісного підключення по локальній мережі: Win7 – «Пуск» → «Панель управления» → «Центр управления сетями и общим доступом» → «Изменение параметров адаптера» WinXP – «Пуск» → «Пенель управления» → «Сетевые подключения» Win Vista – «Пуск» → «Панель управления» → «Центр управлениями сетями и общим доступом» → «Управление сетевыми подключениями»
3. Скинути поточний стан бібліотек WinSock в початкові чисті налаштування. Для цього необхідно набрати команду netsh winsock reset в командному рядку. «Пуск» → «Все программы» → «Стандартные» → «Командная строка»
4. Скинути конфігурацію інтерфейсів ІР командою nets hint ip reset c:\resetlog.txt Якщо після вищевказаних дій все рівно з’являється помилка підключення 720, Вам необхідно перевстановити драйвер (керуюче програмне забезпечення) Вашої мережевої карти та підключитись знову.
1. З'єднання блокується системами безпеки.
Потрібно перевірити налаштування програмного забезпечення, тимчасово відключити антивірусну систему, фаєрвол та різного роду системи безпеки.
2. Несправний веб-браузер. Встановити інший веб-браузер або перевстановити існуючий.
УВАГА! Веб-сторінки також можуть не відкриватись у зв’язку з прихованим процесом одержання/передачі інформації на комп'ютері.
Інтернет-сторінки можуть не відкриватись по таким причинам:
1. З'єднання блокується системами безпеки.
Потрібно перевірити налаштування програмного забезпечення, тимчасово відключити антивірусну систему, фаєрвол та різного роду системи безпеки.
2. Несправний веб-браузер.
Встановити інший веб-браузер або перевстановити існуючий.
УВАГА! Веб-сторінки також можуть не відкриватись у зв’язку з прихованим процесом одержання/передачі інформації на комп'ютері.
Шкідливе програмне забезпечення ініціює розрив з'єднання.
Необхідно перевірити комп’ютер на наявність шкідливого програмного забезпечення та троянських програм ОНОВЛЕНОЮ системою безпеки та переналаштувати Інтернет- з’єднання згідно з покроковою інструкцією.
Ненадійно підключено кабель.
Необхідно перепідключити мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).
Збій роботи драйвера мережевого адаптера.
Необхідно перевстановити драйвер з компакт-диска, який постачався в комплекті з комп’ютером або ж завантажити драйвера з офіційного сайту виробника мережевого адаптера.
Можлива причина : механічна проблема - неповний контакт на роз'ємах, пошкодження кабелю.
Усунення проблеми:
Звернутися в технічну підтримку 050-374- 06-74, 0372-90- 12-92 (цілодобово).
Вимкнути торрент- клієнт або інше програмне забезпечення, що завантажує канал зв'язку.
Перевірити додатки, які можуть активно використовувати канал зв'язку – вимкнути їх або перезавантажити комп'ютер.
В даний момент сайт перевантажений через велику кількість відвідувачів, що роблять закачування, або на сервері сайту встановлено обмеження швидкості передачі даних.
Усунення проблеми:
Відкладіть завантаження чи перегляд файлів на інший не піковий час.
Знайдіть ту саму інформацію на інших ресурсах.
Перш ніж звернутися за технічною підтримкою, в разі недоступності інтернет-сервісів, спробуйте:
Перевірити фізичне підключення кабелю до мережевого адаптеру на Вашому комп'ютері.
Якщо у Вас підключення на пряму і пропав доступ до мережі Інтернет, перегляньте інформацію про помилку підключення (детальну інформацію Ви можете знайти на сайті тут – оберіть помилку яку Вам видав Ваш комп’ютер).
Відключити програми типу Брандмауер Windows, Firewall, антивіруси та інше ПЗ, призначене для захисту від хакерських атак з мережі Інтернет.
Перевірити стан Вашого рахунку.
Перезавантажити Ваш комп’ютер.
Якщо у Вас встановлений роутер, вимкніть його на 5 хв.
Низька швидкість інтернету може бути викликана різними причинами, серед яких можна відзначити наступні:
Рідкісний випадок. На комп'ютері користувача програма для скачування файлів вимірює швидкість в мегабайтах в секунду, а в тарифі вказана швидкість в мегабітах в секунду, тобто відмінність у показаннях не менш ніж у 8 разів. Абонент ж, дивлячись на покази програми, думає, що його швидкість у 8 разів занижена, ніж це обумовлено в договорі.
Користувач використовує програму Internet Explorer для виходу в Інтернет. Ця програма з іконкою у вигляді букви E, в порівнянні з іншими більш популярними програмами такими як Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox, як показує практика, досить часто відкриває сайти повільніше. Особливо це помітно при виході в Інтернет через бездротовий доступ в квартирі.
Найчастіша проблема! На комп'ютері користувача запущено декілька програм, які в даний момент завантажують та передають дані в мережу Інтернет, займаючи виділену смугу доступу. Наприклад, одночасно користувач завантажує файли по локальній мережі, оновлюється антивірус, викачуються оновлення Windows, працює програма торрент- клієнт, грає музика з сайту Вконтакте і т.п.
Процесор комп'ютера під час відкриття сторінок в інтернеті завантажений під 100% або близько до того, майже «під зав'язку». Перевірити завантаження процесора дуже просто: натисніть одночасно клавіші [Ctrl], [Alt] та [Del] і запустіть диспетчер задач. У вікні диспетчера завдань Ви побачите крім того, що опрацьовує Ваш процесор, ще й відсоток завантаження процесора. Якщо Ви зіткнулися саме з даним - це виключно проблема операційної системи та програм на Вашому комп'ютері.
На швидкість можуть впливати апаратні обмеження комп'ютера користувача. Процесор може не справлятися з великим потоком даних, особливо, якщо цей потік складається з великої кількості пакетів маленького розміру (наприклад, торрент-клієнти). Останнім часом, коли з'явилася можливість користуватися інтернетом на великих швидкостях, і одночасно з'явився великий вибір комп'ютерів (нетбуки, неттопи) з «полегшеними» процесорами, ця проблема стає все актуальнішою.
Найчастіша проблема! Комп'ютер користувача заразився вірусом, трояном або спам- ботом, які в непомітному для користувача режимі розсилають спам, скачують на комп'ютер сміттєві файли (тобто займають частину каналу доступу), в налаштуваннях Windows змінюють налаштування виходу в мережу або зовсім блокують доступ. Таке може трапитися навіть якщо на комп'ютері стоїть і оновлюється антивірус, проте різні антивіруси можуть по-різному реагувати на проникнення вірусу.
На комп'ютері стоять спеціалізовані програми для розгону інтернет і економії трафіку, для аналізу мережевого трафіку, або відбулися некоректні налаштування комп'ютера внаслідок встановлення чи видалення антивірусного захисту, включаючи і більш комплексні види програмного захисту, наприклад, файрвола.
Несправність на лінії між комп'ютером абонента і сервером провайдера. Зверніть увагу: лінія зв'язку починається від обладнання провайдера на будинку і закінчується мережевою картою в комп'ютері абонента. Збій може виникнути де завгодно: у квартирі, на сходовому майданчику, на поверсі де встановлено обладнання провайдера, на даху чи в підвалі через який підходить сигнал з іншого будинку.
Завантаженість сервера з якого Ви намагаєтеся викачувати файли чи завантажувати сайти або є спеціальне обмеження на швидкість, накладене адміністратором того сайту який Ви відкриваєте або з якого завантажуєте файли.
Доступ до сайту може блокуватися антивірусною програмою, фаєрволом або маршрутизатором, встановленим на Вашому ПК.
У нашій мережі існує привязка по MAC-адресам. У разі зміни обладнання, Ви повинні зателефонувати в службу технічної підтримки для прописування нової MAC-адреси на Вашому порту.
Скористайтесь інструкцією в розділі «Налаштування підключення»
Онлайн-загрози можуть бути різними, але найбільшого поширення набули віруси і трояни. Більшість із нас стикалась з цими зловмисними програмами з тих пір, як почала користуватись комп’ютером.
Що таке вірус? Вірус- це різновид комп’ютерних програм. Зазвичай, вони написані однією з поширених мов програмування і їх головною особливістю є здатність до розмноження – вони самі роблять копії свого програмного коду і розповсюджуються подібно хворобі. Віруси є елементом кіберзлочинності, так як виконують дії, закладені в них розробниками, без відома користувача ПК. Зазвичай, метою вірусів є знищення файлів або навіть повна очистка дисків. Тому перед тим як робити різні кроки у сфері інформаційної безпеки, потрібно переконатись, що ваш комп’ютер надійно захищений від шкідливого коду.
Що таке троян? Подібність трояна з вірусом в тому, що він, так само як і вірус, непомітно сам завантажується у пам'ять вашого комп’ютера. Різниця лише у тому, як саме інфекція розповсюджується. Віруси, як правило, починають діяти після запуску зараженої програми, або після завантаження з інфікованого диску. Трояни працюють інакше: вони маскуються під звичайні програми. Саме тому їм дана така назва на честь троянського коня з античних міфів, який символізував «обман, що ховається під безкоштовним подарунком». Найчастіше підхопити трояна можна завантаживши якесь безкоштовне програмне забезпечення, гру чи навіть утиліту. Існують такі види троянських програм:
Шпигунські- призначені для викрадання логінів, паролів, номерів рахунків, файлів активації.
Програми які можуть виконувати несанкціоноване звернення до Інтернет-сайтів для накрутки лічильників відвідування або для хакерських атак на сайти.
Програми для завантаження та встановлення на комп’ютер шкідливих програм без відома користувача, а також для прихованого несанкціонованого управління комп’ютером.
Черв'як і вірус - в чому різниця? Вірус – це програма, яка може розмножуватися, і поширюється з файлу у файл, з одного комп'ютера на інший. Черв’яки ж відтворюють себе, не заражаючи при цьому інші файли. Вони встановлюються один раз на конкретний комп'ютер, і шукають спосіб поширення на інші ПК. Тобто, вірус - це шкідливий код, який інтегрується в існуючі файли, а черв’як являє собою окремий файл.
Що таке шпигунські програми? Шпигунська програма – це вірус, який записує ваші паролі, та інформацію, яка з’являється на екрані. «Шпигун» може відстежувати натискання кнопок на клавіатурі, рухи мишки, та запущені програми. Крім того, зловмисники також можуть дізнатись, які персональні веб-сайти відвідуються, та інші конфіденційні дані (такі, як номер кредитної карти, PIN-коди та ін.). Шпигунське програмне забезпечення дуже сильно знижує продуктивність комп'ютера.
Коли ще мережа Інтернет не була такою поширеною, віруси розповсюджувалися в основному через дискети, або по мережі великих компаній. Сьогодні, коли практично всі комп'ютери підключені до інтернету безпосередньо, загроза інфікування вірусами набагато більша. Основними місцями інфікування можуть бути:
1. Електронна пошта або соціальні мережі. Багато вірусів містяться у вкладеннях повідомлень електронної пошти чи повідомлень в соціальних мережах та починають розповсюджуватися після відкриття цих вкладень. Не відкривайте жодні вкладення, якщо ви їх не очікуєте. Якщо ви не знаєте, яке вкладення або посилання отримали, то не відкривайте його. Краще спочатку перевірте його антивірусом.
2. Фішинг. Основна мета фішингу - змусити людину перейти за певним посиланням. А далі вірус знайде вразливість у браузері і заразить ваш ПК.
3. При відвідуванні інфікованих сайтів. Якщо раніше зловмисники спеціально створювали сайти для розміщення на них вірусів, то сьогодні набагато простіше заразити чужий сайт, ніж створювати свій. Раніше, в більшості випадків, загрози надходили з сайтів із контентом «для дорослих», проте сьогодні це може бути й інтернет магазин, і навіть портал з новинами.
4. Фальшиві завантаження. В інтернеті багато сайтів, що пропонують платне програмне забезпечення - безкоштовно. Так, піратство процвітає на просторах мережі, і разом з безкоштовною програмою можна завантажити й вірус. Таким «фальшивим завантаженням» може бути все що завгодно: різні ігри, «прискорювачі інтернету», програми для отримання безкоштовних голосів у соціальних мережах, ігри, тощо.
5. Змінні носії (USB). Одним з найбільш масових способів поширення вірусів поза інтернетом є перенесення інформації через USB-накопичувачі, тому що флешки використовуються сьогодні практично скрізь.
Істотне сповільнення роботи комп’ютера.
Багато вірусів, після проникнення на комп’ютер постійно працюють на задньому фоні та шукають можливість виконати своє завдання чи розповсюдитись. В основному саме через це вони істотно погіршують та уповільнюють роботу комп’ютера, а також подовжують час запуску комп’ютера. Для того щоб це перевірити, достатньо вимкнути всі програми запущені на комп’ютері і поспостерігати за навантаженням системи за допомогою стандартного «диспетчера завдань»
Неможливе видалення деяких файлів.
Більшість вірусів перешкоджають своєму видаленню. Якщо Ви не можете видалити підозрілий файл на комп’ютері, флешці чи будь-якому носії, або ж після видалення він знову з’являється, то цей файл варто перевірити антивірусом. Так само слід звертати увагу на нові файли чи папки, яких Ви не створювали, особливо ті, імена яких складаються з літер та цифр.
Комп’ютер повністю або частково заблокований.
Існують віруси, які повністю або частково блокують системні функції та протидіють своєму виявленню. Наприклад, може бути заблокований диспетчер задач, панель управління або редактор реєстру. Віруси можуть втручатися в комп’ютер несподіваним чином. Наприклад, троянські програми можуть цілеспрямовано захоплювати веб-браузер користувача, з метою не допуску користувача на певні веб-сайти, або не давати користувачу встановити певне програмне забезпечення.
Втрата даних.
Вірусів, які мають на меті стирати дані з машин користувачів, на даний час вже набагато менше ніж колись. Проте, певний ризик все ж таки існує. Якщо такий вірус вразить комп’ютер користувача, йому на жаль доведеться витратити чимало часу для відновлення збережених даних.
Якщо Ви відмітили, що Ваш комп'ютер "поводиться підозріло"
1. Відключіть комп'ютер від Інтернету і локальної мережі, якщо він до неї був підключений.
2. Якщо симптом зараження полягає в тому, що ви не можете завантажитися з жорсткого диска комп'ютера (комп'ютер видає помилку, коли ви його включаєте), спробуйте завантажитися в режимі захисту від збоїв або з диска аварійного завантаження, який ви створювали при установці операційної системи на комп'ютер.
3. Невідкладно встановіть одну з антивірусних програм найбільш поширені з яких є Антивірус Касперського, Антивірус DRWEB, Антивірус NOD, Антивірус Symantec, Антивірус Аваст.
4. Обновіть антивірусні бази програми. Краще завантажити їх на свій носій з стороннього неінфікованого комп’ютера та здійснити оновлення.
5. Після цього запустіть програму повної перевірки комп’ютера
Деякі з утиліт Ви можете завантажити нижче за посиланнями:
Антивірус DRWEB
Антивірус Kaspersky Antivirus
Антивірус Nod32 32-Bit
Антивірус Nod32 64-Bit
Ось деякі поради які допоможуть Вам запобігти зараженню вірусами:
1. Встановіть антивірус, який має модуль перевірки вхідної електронної пошти, і обов’язково звертайте увагу на справжнє розширення файлів, тому що багато вірусів маскуються під документи та виглядають як reedme.txt.exe. Також уважно стежте за порадами та рекомендаціями поштового клієнта, якщо він вважає файл підозрілим, то не відкривайте його.
2. Деякі люди для кращого захисту ПК встановлюють два і більше антивірусів. Насправді, два антивіруси ні в якому разі не можна запускати одночасно. Ці програми часто конфліктують між собою, сприймаючи один одного як віруси. Ще вони можуть заважати один одному сканувати файли.
3. Переконайтесь, що Ваш антивірус – останньої версії. Більшість антивірусів можуть начебто працювати та виконувати свої функції, але їх бази даних застарілі. Потрібно постійно слідкувати за тим, щоб бази даних були оновленими.
4. Антивірусний щит повинен бути постійно ввімкненим. Саме в такому випадку він зможе перехоплювати підозрілі спроби використання системних ресурсів.
5. Час від часу потрібно перевіряти жорсткий диск комп’ютера на віруси за допомогою антивірусного сканера. Якщо Вам приносять незнайому флешку або диск, краще протестувати їх перед використанням.
6. Будьте обережними з вкладеннями в електронних листах та в повідомленнях з соціальних мереж. Не відкривайте те, що здається Вам підозрілим.
7. Важливо постійно оновлювати Вашу операційну систему.
8. Переглядаючи веб-сайти в Інтернеті, не втрачайте пильності. Машинальна відповідь «Так» на пропозицію що-небудь завантажити чи встановити може бути загрозою для Вашого комп’ютера.
9. Якщо Ви завантажуєте програми з Інтернету, обов’язково беріть їх з сайтів розробника або з вартого довіри великого файлового архіву.
10. Коли не користуєтеся Інтернетом, краще підключення до нього відключати.
11. Створіть на комп’ютері обмежений обліковий запис користувача та працюйте в основному в ній. Користуйтесь обліковим записом адміністратора лишень при необхідності.
Коли користувач виходить в Інтернет, незалежно від того, через кабель чи через вайфай, Він може не уявляти, що наражає Свій комп’ютер або смартфон на небезпеку. Наприклад, деякі віруси-черв’яки спеціально розроблені для того, щоб шукати пристрої, які можна заразити. Існує статистика за якою, незахищений комп’ютер (без оновлень і файерволу) – може підхопити вірус в середньому протягом п’яти хвилин після виходу в інтернет.
Міжмережевий екран (його іноді ще називають "брандмауер" або "файервол") - це програма-сторож. Міжмережевий екран – це, по суті, фільтр, який стежить за вихідним і вхідним трафіком – тобто, за всім, що Ваш комп'ютер отримує і надсилає, та повідомляє Вас про підозрілі дії, щоб Ви приймали рішення, дозволяти їх чи ні.
Наприклад, якщо у Вас на комп'ютері завелася програма-"шпигун", то вона буде намагатися передати своєму господареві якусь інформацію. Відповідно, міжмережевий екран виявить підозрілу спробу вийти в мережу, заблокує її, і повідомить Вас про це.
Однак, слід пам’ятати, що брандмауер не може захистити Вас, якщо Ви самі завантажуєте шкідливу програму чи вірус, а також не зможе захистити від проникнення через вразливості програмного забезпечення. Щоб вирішити цю проблему необхідно обов’язково використовувати антивірус та оновлювати програмне забезпечення.
Wi-Fi- це бездротовий інтернет. Підключаючи інтернет по технології Wi-Fi, ви отримуєте можливість використовувати всі переваги високошвидкісного інтернету на різних приладах: планшет, смартфон, кпк, ноутбук, нетбук, персональний комп’ютер та інші пристрої, що підтримують підключення по технології Wi-Fi. Дякуючи Wi-Fi Ви можете вільно переміщуватися по квартирі, та залишатись в мережі, підключати необхідну кількість обладнання до мережі інтернет без використання незручних кабелів.
На даний час, дуже багато людей віддають перевагу користуванню Wi-Fi маршрутизаторами. Нижче наведені основні поради для забезпечення максимально зручного користування даним приладом. Щодо розміщення - бажана пряма видимість між точкою доступу і бездротовими клієнтами. Якщо між точкою доступу і клієнтом стіна, краще розташовувати їх під прямим кутом один до одного. Краще всього, щоб між роутером і комп'ютером не було стін, або щоб їх було не більше однієї. При цьому варто враховувати, що матеріал стін також впливає на сигнал (залізобетон – більша перешкода ніж гіпсокартон чи дерево). Оптимально розмістити роутер в самому центрі приміщення – для рівномірного обхвату всіх кімнат. Товщина і матеріал стін між роутером і ноутбуками зменшує рівень сигналу Wi-fi, в наслідок чого падає швидкість, обривається з'єднання. Роутери можуть перегріватися і нестабільно працювати. Тому не рекомендується встановлювати роутер на глухих закритих полицях, біля радіаторів опалення, на інших електроприладів. Якщо конструкція роутера має роз'єми для кріплення/розміщення на стіні – слід розмістити роутер на висоті не менше 1,5м. від підлоги. При розміщенні роутера слід врахувати рівень сигналу. Виміряти рівень Ви можете за допомогою смартфону, використовуючи додаткові програми, які показують рівень сигналу Wi-fi. Зверніть увагу, що чим більше пристроїв підключено до мережі, тим нижче швидкість на кожному з них, оскільки ресурс сигналу обмежений і розподіляється між пристроями.
Нижче приклад для більшості моделей роутерів:
Введіть адресу в браузері 192.168.0.1
Введіть логін та пароль для входу в налаштування роутера (зазвичай логін за замовчуванням admin та пароль admin)
Виберіть закладку з бездротовим підключенням (Wireles)
Приберіть галочку з Auto Channel і виберіть канал вручну
Виберіть вкладку авторизації (Security)
Виберіть пункт AES - це найбільш важкий для злому алгоритм.
Введіть пароль у поле Passphrase, підтвердіть його (обов'язково збережіть пароль - він буде необхідний для з'єднання з інтернетом)
Натисніть Apply - застосувати
Для початку вам потрібно зайти в «Панель управління» і відкрити «Центр управління мережами і загальним доступом», після цього в лівій бічній панелі необхідно вибрати «Управління бездротовими мережами». В даному вікні Ви знаходите назву Вашого Wi-Fi роутера, натискаєте на нього правою кнопкою миші і обираєте “Властивості”. Далі знаходите пункт «Безпека» і відзначити галочкою “Показувати запроваджувані знаки». Це і все. Пароль можна побачити в рядку вище. Якщо ви не знайшли пункт «Центр управління бездротовими мережами», то необхідно на панелі повідомлень натиснути на «Підключення», після цього відкриється список мереж.
При підключенні до інтернету Вам буде видаватися динамічна ІР-адреса. Якщо ж Ви бажаєте одержувати постійну ІР-адресу, Ви можете замовити її за окрему плату.
Звертаємо увагу користувачів на те, що швидкість, вказана у тарифному плані є верхньою межею того каналу доступу який Вам надається. Це означає, що Ви отримуєте доступ в інтернет зі швидкістю ДО зазначеної величини, тобто в різні моменти часу Ви можете виявити, що швидкість може бути як рівна зазначеної в тарифі, так і бути дещо менше її (але вона не повинна зменшуватись більше 2/3 заявленої провайдером). Зазвичай користувачі оцінюють швидкість доступу до Інтернет по своїх суб'єктивних очікуваннях (повільно-швидко), або за допомогою програми для скачування файлів, або використовують сайти для виміру швидкості. Останній варіант найближче стоїть до істини. Необхідно пам'ятати про те, що інтернет починається від Вашого комп'ютера і закінчується будь-якою точкою планети, проблеми можуть виникати на будь-якій ділянці шляху. Провайдер несе відповідальність тільки за свою ділянку мережі. Частий випадок з практики техпідтримки провайдера. У абонента гальмує комп'ютер, так, що на ньому неможливо працювати, навіть закрити щось. Абонент вважає в такому випадку, що гальмування комп'ютера пов'язано з гальмуванням інтернету і якістю інтернет послуг. Гальмування комп'ютера ніяк не пов'язано прямо із роботою Інтернет.
Швидкість з’єднання через Wi-Fi роутер залежить не лише від розташування Вашого роутера в квартирі, а й від його технічних характеристик і від максимальної пропускної здатності Wi-Fi адаптера на Вашому комп’ютері.
MAC-адреса (мак адреса) - це унікальний ідентифікатор мережевого інтерфейсу (зазвичай мережевої карти) для реалізації комунікації пристроїв в мережі на фізичному рівні. Це унікальний номер, який зберігається у пам'яті, що доступна тільки для читання, призначений мережевій карті її виробником. Щоб дізнатися MAC-адресу мережевих пристроїв на своєму комп'ютері, достатньо просто набрати "ifconfig" в командному рядку Linux, "ipconfig /all" в командному рядку Windows, або "networksetup -listallhardwareports" у Mac OS. Її буде відображено, як значення полів "HWaddr", "Physical address", або "Ethernet address" відповідно.
В мене вже є роутер, чи можливо його підключити до мережі?
Так, якщо він підтримує PPPoE з'єднання. Ви можете налаштувати його самостійно або ж звернутись в тех підтрим ку та замовити майстра по налаштуванню. Актуальну вартість виклику майстра дізнайтеся тут.
Так, надаємо. Актуальну вартість налаштування Ви можете дізнатися тут. Для того, щоб замовити майстра по налаштуванню - зверніться будь ласка в технічну підтримку.
Фактична швидкість Інтернету залежить від вашого тарифу, типу підключення, можливостей вашого маршрутизатора. Різні маршрутизатори мають різні показниками пропуску Інтернет-трафіку (Пропускна здатність від WAN до LAN).
Як було зазначено вище, 300 Мбіт / с вказує на внутрішнє бездротове з'єднання між комп'ютером і маршрутизатором, швидкість якого відрізняється від фактичної швидкості Інтернету. Швидкість Інтернету визначається вашим постачальником Інтернет-послуг.
Мбіт/с позначає «мегабіт в секунду», в той час як МБ/с позначає «мегабайт в секунду». В 1 байті 8 біт. Важливо розуміти і розрізняти мегабайти і мегабіта, оскільки їх значення відрізняються один від одного в 8 разів.
Як було зазначено вище 150/300 Мбіт/с вказують на максимальну швидкість бездротового з'єднання. Швидкість проводового мережевого підключення грунтується на значеннях портів LAN, тип використовуваного кабелю Ethernet і мережного адаптера комп'ютера. Якщо маршрутизатор володіє портом в 100 Мбіт/с, швидкість локального з'єднання буде 100 Мбіт/с
1.Як ви перевіряли швидкість Інтернет-підключення? Які програми або способи ви використовували?
2. Скільки комп'ютерів і пристроїв підключені до маршрутизатора? Як вони підключені: по кабелю або по Wi-Fi?
3. Швидкість Інтернету така ж повільна, коли ваш комп'ютер підключений до маршрутизатора по кабелю?
4. Коли ви перевіряли швидкість Інтернету, працювало на вашому комп'ютері якесь торрент-додаток, завантажувалися чи файли, проглядалося чи відео? Виконувалося чи що-небудь подібне на інших комп'ютерах?
5. Порівняйте швидкість наступним чином:
5.1 Вимкніть маршрутизатор і підключіть кабель безпосередньо на пряму до комп'ютера, поставте на завантаження файл з Інтернет і перевірте швидкість завантаження;
5.2 Підключіть кабелем маршрутизатор, а потім комп'ютер до маршрутизатора, завантажте цей же файл, використовуючи аналогічний додаток для завантаження, і перевірте швидкість завантаження ще раз.
Тільки зателефонувавши за номерами гарячої лінії або звернувшись у відділення обслуговування абонентів
Перевага безлімітного Інтернету в тому, що Ви сплачуєте тільки фіксовану плату в розмірі обраного Вами тарифного пакету. В дану оплату включений весь трафік.
Наша компанія для підключення використовує сучасні оптичні технології - Ethernet та FTTB («оптика в кожний будинок»), що забезпечують гарантовану швидкість завантаження інформації до 100 Мб/с. Дані технології передбачають прокладання окремого кабелю від нашого комутатора до квартири абонента. Клієнт зі свого боку підключає кабель до мережної карти, або іншого пристрою, якщо про це була домовленість.
Підключення PON - це персональний доступ до мережі Інтернет без втрат по оптовоколонному кабелю. Проблеми з негодою, електрикою та іншими зовнішніми факторами Вас не торкнуться. Щоб не сталося, Ви завжди в Інтернеті. Однією із переваг є постійний доступ до ресурсу Інтернет навіть із відсутністю коштів на балансі.
Відчуйте переваги від нової швидкості Вашого інтернету до 500 Мб/с.
Якщо Ви будете поповнювати рахунок, не допускаючи від’ємного балансу – то ні. Від’ємний баланс виникає в разі активації послуги "Аванс" та відсутності внесення коштів.
Якщо Ви підключаєтеся до мережі Інтернет за допомогою кабеля, необхідно зробити налаштування послуги на ноутбуці, відповідно до встановленого програмного забезпечення.
Якщо Ви підключаєтеся за допомогою Wi-Fi з’єднання, необхідно на Вашому ноутбуці знайти необхідну Вам мережу і підключитися безпосередньо до неї, при необхідності ввести «ключ безпеки» - пароль на Ваш роутер для доступу до мережі.
Для того, щоб користуватися послугою Інтернет в кожній кімнаті Вашої квартири Вам необхідний маршрутизатор (роутер). Маршрутизатори бувають дротові, коли до кожного комп’ютера необхідно протягувати кабель, та бездротові, коли можна здійснити підключення за допомогою Wi-Fi, не використовуючи зайвих кабелів. При використанні маршрутизатора для підключення декількох комп’ютерів, потрібне лише одне підключення до мережі Лангейт, а це значить, що Ви будете сплачувати лише одну абонентну плату. Потрібно зазначити, що при такому підключенні, швидкість інтернету згідно Вашого тарифного плану буде ділитись на всі підключені комп’ютери. Для налаштування маршрутизатора (роутера) необхідно звернутись в розділ «Налаштування роутерів»
Своєму провайдеру Ви платите за користування послугою Інтернет. Існує багато серверів, які вміщують інформацію, за яку власник сервера хоче отримувати плату. В цьому випадку Ви платите гроші власнику сервера за ту інформацію, яку він розповсюджує.
При підключенні послуги "Інтернет", Абоненту присвоюється особовий рахунок – логін, який використовується для підключення до інтернету, проплат та ідентифікації Абонента. Під час підключення до мережі Інтернет система завжди запитує Вас логін і пароль. Логін і пароль – унікальна комбінація мережних реквізитів, яка дозволяє Вам одержувати доступ до Інтернет. Пароль — набір букв і цифр, який у поєднанні з Логіном, слугує ідентифікатором Абонента.
Розрахунковий період складає один календарний місяць. Протягом одного розрахункового періоду діє тільки один тарифний план. Тому, якщо Ви бажаєте змінити тарифний план Вам необхідно зробити це до 1-го числа наступного місяця. Змінити тарифний план можна звернувшись в будь-який відділ чи технічну підтримку.
Призупинити користування послугами можливо, повідомивши про це провайдера у телефонному режимі або подавши відповідну письмову заяву. Максимальний період призупинення надання послуг складає 3 (три) календарні місяці. Призупинення надання послуг буде здійснено з 1 (першого) числа наступного місяця. У разі призупинення надання послуг у поточному місяці (з 1 по 5 число розрахункового періоду) Абонент оплачує суму в розмірі 20 грн за термінове призупинення, незалежно від тарифного плану. Повторне (зворотне) підключення оплачується Абонентом відповідно до Тарифів.
Ми робимо все, для того, щоб Абоненти компанії «Лангейт» отримували найсучасніші якісні послуги, а користування було максимально зручним та доступним. Тож пропонуємо Вам ще раз зважити своє рішення та звернутись до нашого представництва, що дасть нам можливість вислухати Ваші поради та, можливо, змінити Ваше рішення.
В разі, якщо прийняте рішення є категоричним, слід:
1. Звернутись в найближчий до Вас відділ обслуговування абонентів.
2. Написати заяву на припинення користування послугами до 1-го числа місяця, в якому планується припинення користування послугами
3. За наявності заборгованості - сплатити її в повній мірі.
4. Нагадуємо, що згідно з умовами надання послуги, а саме п. 5.13. Договору-оферти, розміщеного на сайті www.langate.ua : Не підлягають поверненню: бонуси, бали, кошти, нараховані по програмам лояльності, а також суми, внесені Замовником авансом для участі в акціях Виконавця.
Аналогове телебачення — телевізійна система, що використовує для отримання, виводу і передачі зображення і звуку аналоговий електричний сигнал. Всі приймально- передавальні системи доцифрової епохи, включаючи механічне телебачення, використовували аналогові сигнали, які можуть передаватися за допомогою кабелю. Незаперечна перевага телебачення - можливість підключення до одного кабелю декількох телевізорів. Для цього не потрібно використовувати будь-яке додаткове обладнання. Для вибору каналу знадобиться тільки телевізійний пульт.
Перш за все необхідно визначити чи є можливість підключення до кабельного телебачення саме за Вашою адресою, цю інформацію можна дізнатись зателефонуваши в службу технічної підтримки або в будь-якому з наших відділів із обслуговування абонентів. Для підключення кабельного телебачення потрібен коаксіальний кабель та телевізор.
Так, Ви можете підключити послугу «Телебачення» без підключення послуги «Інтернет», при умові технічної можливості підключення за Вашою адресою. Для цього Вам необхідно звернутися в відділ обслуговування абонентів та заключити договір. Обов'язковою умовою є проплата абонентної плати авансовим платежем за 6 місяців та, вразі необхідності, плати за підключення згідно тарифів.
Послуга "Телебачення" надається за умови технічної можливості підключення по адресі. При наявності коаксіального кабелю, проведеного від телевізора до щитової, підключення послуги 50грн. При відсутності коаксіального кабелю - вартість підключення першого телевізора становить 300 грн., другого - 200 грн. Послуга "Телебачення" надається згідно тарифних планів. Оформити заявку на підключення можна зателефонувавши в службу технічної підтримки або у відділах обслуговування абонентів.
Необхідно зробити авто налаштування на Вашому телевізорі. Можливо провайдером був змінений перелік каналів, які надаються, або діапазон трансляції.
Якщо У Вас перестали транслюватися всі канали і Ви переконалися, що кабель підключений до телевізора і немає ніяких пошкоджень Вашого обладнання, Вам варто звернутися в службу технічної підтримки або у будь-який відділ обслуговування абонентів та залишити заявку про несправність. За необхідності, протягом зазначеного терміну до Вас підійде майстер на узгоджений час і усуне несправність.
- Підключіть телевізійний кабель до гнізда AIR / CABLE.
- Увімкніть телевізор.
- Виберіть джерело: в залежності від пульта натисніть або кнопку Source, або кнопку Home і виберіть Джерело, потім ТВ.
- Увійдіть в меню телевізора: в залежності від пульта натисніть або кнопку Menu, або кнопку Home і виберіть Налаштування на екрані телевізора.
- Виберіть "Трансляція"
- Виберіть "Автонастройка"
- Натисніть "Пуск"
- В пункті "Антена" оберіть "Кабель"
- Виберіть тип каналів "Цифрові та аналогові"
- Вибір оператора - Інший
- Режим пошуку - Повний
Натисніть Сканування для пошуку каналів.
Дочекайтеся завершення автонастройки та натисніть Закрити.
Налаштування кабельного та цифрового каналу схожі. Щоб налаштувати канали, вам знадобиться сигнальний кабель та пульт.
Натисніть на пульті клавішу "Settings", щоб зайти в меню налаштувань.
Перейдіть до розділу "Канали", натисніть "ОК", потім "Автопошук" і знову "ОК".
У меню "Автопошуку" при виборі джерела вхідного сигналу позначте галочкою пункти "Кабельне ТБ".
Виберіть оператора зі списку або натисніть «Інші оператори». Натисніть "Далі". Якщо виникли труднощі із заповненням, зверніться за консультацією щодо технічної підтримки.
Тепер потрібно вибрати параметри пошуку. Позначте типи каналів, «Цифрове та Аналогове». Натисніть "Виконати".
Пошук займає кілька хвилин. Коли він закінчиться, натисніть Готово. Налаштування ТБ закінчено. Приємного перегляду!
У меню Цифрового або Аналогового ТБ натисніть кнопку "Опції" для появи меню налаштувань
1. Тип антени
Натискайте ліворуч або праворуч, щоб вибрати "Кабельне підключення"
2. Автоналаштування
– Натисніть OK, щоб перейти до меню вибору країни.
– Виберіть тип пошуку: Аналогові+Цифрові або (АТВ+ЦТВ).
– Виберіть регіон, що вас цікавить, за допомогою стрілок і ОК
– Вибравши країну, натисніть OK, щоб розпочати пошук.
Примітка: Усі раніше налаштовані канали будуть видалені під час автопошуку.
Дочекайтеся завершення автонастройки та натисніть Закрити.
1. На пульті ДУ натиснути на кнопку → Home
2. Увійдіть в Opera TV Store
3. У рядку пошуку введіть → “OmegaTV”
4. Натисніть кнопку → “Завантажити”
5. Після завантаження натисніть → “Встановити”
6. Через телефон або комп'ютер відкрийте браузер і зайдіть в особистий кабінет cabinet.langate.ua
7. Натисніть на кнопку → “Увійти"
8. Натисніть на кнопку → Langate TV
9. Оберіть тариф
10. У меню натисніть кнопку → "Активувати пристрій"
11. Введіть → згенерований код у Ваш телевізор
12. На телевізорі натисніть кнопку → "Активувати"
Приємного перегляду
1. На пульті ДУ натиснути кнопку → HOME
2. В основному меню телевізора виберіть пункт LG Store і натисніть OK
3. В основному меню натисніть → “Пошук”
4. У рядку пошуку введіть → “OmegaTV”
5. Встановіть додаток на свій телевізор
6. Після встановлення, Вас просять ввести код активації
7. Через телефон або комп'ютер відкрийте браузер і зайдіть в особистий кабінет cabinet.langate.ua
8. Натисніть на кнопку → “Увійти"
9. Натисніть на кнопку → Langate TV
10. Оберіть тариф
11. У меню натисніть кнопку → "Активувати пристрій"
12. Введіть → згенерований код у Ваш телевізор
13. На телевізорі натисніть кнопку → "Активувати"
Приємного перегляду
1. Відкрийте Smart Hub → Samsung Account
2. У рядку Login введіть → develop
3. У рядку пароль - не пишемо
4. Після чого натисніть → вхід
5. Перейдіть в SMART HUB → меню
6. Перейдіть на будь-який додаток, натискаємо центральну
кнопку пульта та утримуємо її до появи меню синхронізації
7. У меню вибираємо → IP Setting → Введення
8. У рядку IP-адреса введіть → 185.109.55.57 → і підтвердіть
9. Далі заново утримуючи цю ж кнопку → знову викликаємо
Меню синхронізації і вибираємо пункт → Start User App Sync
→ Введення
10. Після закінчення процесу синхронізації, додаток з'являться
на основній сторінці Хаба
11. Прокрутіть список програм і знайдете OmegaTV → відкрийте
додаток
12. Через телефон або комп'ютер відкрийте браузер і зайдіть в особистий кабінет cabinet.langate.ua
13. Натисніть на кнопку → “Увійти"
14. Натисніть на кнопку → Langate TV
15. Оберіть тариф
16. У меню натисніть кнопку → "Активувати пристрій"
17. Введіть → згенерований код у Ваш телевізор
18. На телевізорі натисніть кнопку → "Активувати"
Приємного перегляду
1. На пульті ДУ натиснути на кнопку → Smart TV або Home
2. Виберіть в головному меню → “Магазин додатків”
(Або в нових версіях → Увійдіть в Play Market або Net TV)
3. У рядку пошуку введіть → “LangateTV”
4. Натисніть кнопку → “Завантажити”
5. Після завантаження натисніть → “Встановити”
6. Через телефон або комп'ютер відкрийте браузер і зайдіть в особистий кабінет cabinet.langate.ua
7. Натисніть на кнопку → “Увійти"
8. Натисніть на кнопку → Langate TV
9. Оберіть тариф
10. У меню натисніть кнопку → "Активувати пристрій"
11. Введіть → згенерований код у Ваш телевізор
12. На телевізорі натисніть кнопку → "Активувати"
Приємного перегляду
1. На пульті ДУ натиснути на кнопку → Home
2. Увійдіть в Play Market
3. У рядку пошуку введіть → “langateTV”
4. Натисніть кнопку → “Завантажити”
5. Після завантаження натисніть → “Встановити”
6. Через телефон або комп'ютер відкрийте браузер і зайдіть в особистий кабінет cabinet.langate.ua
7. Натисніть на кнопку → “Увійти"
8. Натисніть на кнопку → Langate TV
9. Оберіть тариф
10. У меню натисніть кнопку → "Активувати пристрій"
11. Введіть → згенерований код у Ваш телевізор
12. На телевізорі натисніть кнопку → "Активувати"
Приємного перегляду
Для встановлення додатка необхідно визначити рік виробництва моделі.
Далі слід увійти в Режим Розробника на телевізорі.
Для того, щоб увійти в Режим Розробника на телевізорах:
Серія D 2011 року
• Під час завантаження Smart Hub натисніть червону кнопку на пульті дистанційного керування.
• Якщо форма порожня, введіть у поле Login "develop", у поле Password "000000" і натисніть ОК.
• Натисніть блакитну кнопку на пульті дистанційного керування, щоб перейти в меню Розробника.
Після входу в Режим Розробника:
• Натисніть кнопку Tools на пульті дистанційного керування.
• у вікні, що відкриється оберіть пункт "Розробка" та погодьтеся з умовами.
• у вікні, що відкриється оберіть пункт "Налаштування ip adress".
• У вікні, що відкриється введіть 195.245.215.57 та натисніть ОК, після чого вікно "налаштування ip
адреси" закриється.
• Оберіть пункт "Синхронізація додатку", щоб встановити OmegaTV.
Серія E 2012 ( ES\EH)
• Відкрийте Smart Hub.
• Натисніть кнопку "Tools" на пульті дистанційного керування.
• Оберіть "Login"→"Samsung account".
• Якщо форма порожня, введіть в поле Login "develop", в поле Password "000000" та натисніть ОК.
Після входу в Режим Розробника:
• Натисніть кнопку Tools на пульті дистанційного керування.
• у вікні, що відкриється оберіть пункт "Розробка" та погодьтеся з умовами.
• у вікні, що відкриється оберіть "Налаштування ip adress".
• У вікні, що відкриється введіть 195.245.215.57 та натисніть ОК, після чого вікно "налаштування ip
адреси" закриється.
• Оберіть пункт "Синхронізація додатку", щоб встановити OmegaTV.
Серія F 2013 (F\FH)
• Відкрийте головне меню, перейдіть до "Функції Smart".
• Оберіть "Samsung Account"→"Log In".
• Введіть "develop" в полі Email, поле пароля - недоступне. Якщо доступне - введіть sso1029dev!
Після входу в Режим Розробника:
• Перейдіть в SMART HUB та внизу, по центру вікна натисніть Додаткові програми → Параметри→ IP
Settings.
• Введіть IP-адресу сервера розробника: 195.245.215.57. Якщо введення трьох символів не
відображається – продовжуйте, пристрій розпізнає ведення.
• Поверніться в Параметри та натисніть Start App Sync.
• Після процесу синхронізації перейдіть в SMART HUB - додаток з'явиться на основній сторінці Хаба
або на вкладці Додаткові програми.
Серія Н 2014 (H/HU)
• Відкрийте Smart Hub→Samsung Account.
• Якщо форма порожня, введіть у полі Login "develop" та натисніть Sign in.
• Перейдіть до SMART HUB. Спрямуйте курсор пульта на один із додатків та затисніть центральну
кнопку (хрест на пульті дистанційного керування) доки не відкриється Меню Синхронізації→IP
Settings. Введіть 195.245.215.57, підтверджуючи введення в кожній комірці. Після введення натисніть
ОК.
• Повторно відкрийте Меню Синхронізації (утримуючи кнопку-хрест)→Start User App Sync. Після цього
додаток з'явиться на основній сторінці Хаба.
• Після завершення встановлення, OmegaTV буде доступне наприкінці списку додатків.
1. На пульті ДУ натиснути кнопку → Smart Hub
2. Зайдіть в Samsung App
3. В основному меню натисніть → “Пошук”
4. Введіть → “OmegaTV”
5. Встановіть додаток на телевізор
6. Через телефон або комп'ютер відкрийте браузер і зайдіть в особистий кабінет cabinet.langate.ua
7. Натисніть на кнопку → “Увійти"
8. Натисніть на кнопку → Langate TV
9. Оберіть тариф
10. У меню натисніть кнопку → "Активувати пристрій"
11. Введіть → згенерований код у Ваш телевізор
12. На телевізорі натисніть кнопку → "Активувати"
Приємного перегляду
На телевізорі натисніть кнопку → “Активувати”
Плейлист LangateTV може бути завантажений на необмеженій кіл-сть програвачів. Однак програватися плейлист буде тільки на одному програвачі - на тому, який був запущений першим.
Перевірте чи не програється плейлист на інших програвачах. Якщо Ви не прив’язували плейлист до інших пристроїв, рекомендуємо видалити його і згенерувати новий.
Якщо під час перегляду на екрані телевізора з’являється напис “Відсутній доступ в мережу Інтернет”, необхідно протестувати своє з’єднання.
Потрібно перезавантажити медіабокс, якщо проблема не вирішена перезавантажте Wi-Fi роутер або модем.
У разі бездротового підключення, вимкніть інтернет-кабель від роутера і, якщо є можливість, вставте безпосередньо в медіабокс.
Ви можете підключити від 1 до 5 пристроїв в будь якому тарифному плані. Але одночасний перегляд можливий на 3 активних пристроях, також це стосуються плейлистів.
Для перегляду телепрограми слід відкрити меню каналів і натиснути іконку стрілки “вправо”
Функція “ТБ Архів” дозволяє переглядати контент який вже був в ефірі протягом 7 днів.
Для перегляду програми в ТВ Архіві необхідно відкрити меню, вибрати канал, позначений круглою стрілкою, натиснути на пульті кнопку “вправо” і вибрати передачу або фільм. Натисніть на неї для перегляду.
Функція “ТВ Паузи” дозволяє зупинити трансляцію і продовжити перегляд з моменту зупинки. Для включення натисніть кнопку паузи на панелі управління переглядом в інтерфейсі програвача.
Функція “таймшифт” дозволяє управляти трансляцією телепередачі - відмотати ефір назад. Для управління трансляцією використовуйте кнопки перемотування на панелі управління переглядом в інтерфейсі програвача.
Функція “улюблене”, дозволяє додавати телеканали в список своїх улюблених телеканалів. Щоб створити список натисніть на відповідну кнопку на панелі управління переглядом в інтерфейсі програвача. Після цього у Вас з’явиться список улюблених телеканалів у головному меню.
Щоб приховати небажаний контент на всіх платформах Langate TV, можна встановити “Батьківський контроль”.
Перейдіть на небажаний для перегляду канал. Внизу на панелі управління переглядом в інтерфейсі програвача натисніть на кнопку “замок”, після чого введіть пароль для блокування каналу.
Ваш додаток оновлюється автоматично, тому Вам не потрібно про це турбуватися.
Зняття абонентної плати відбувається кожного 1-го числа поточного місяця згідно тарифного плану Абонента в повному розмірі. В разі наявності достатньої кількості коштів послуга підключається автоматично без необхідності здійснювати додаткові дії. В разі, якщо коштів на балансі для оплати послуг не вистачає – послуга автоматично блокується системою до моменту поповнення рахунку. У випадку, коли поповнення рахунку відбувається після 1-го числа – абонентна плата нараховується за весь місяць.
Слід пам’ятати, що в разі активації Абонентом послуги Аванс через Особистий Кабінет, абонентна плата нараховується з дня активації даної послуги незалежно від факту початку користування послугою. При активації послуги Аванс Абонент автоматично погоджується з тим, що послуга має бути сплачена ним в повному обсязі згідно тарифного плану.
Абонентську плату потрібно вносити авансом за наступний місяць користування (до 1-го числа наступного місяця).
Оплатити послугу можна наступними методами (для оплати необхідно вказати індентифікатор - Ваш логін доступу до Internet):
Портал абонента «Особистий кабінет»
Щоб сплатити:
1) увійти на Портал абонента «Особистийй кабінет»;
2) виберіть розділ «Поповнити рахунок»;
3) у підрозділі «Поповнити рахунок – через Інтернет» вкажіть суму оплати.
Портмоне
Зареєстровані користувачі системи «Портмоне» можуть оплачувати послуги Langate картками всіх банків. Реєстрація і оплата через сайт «Портмоне»
EasyPay
Система прийому платежів «EasyPay» дозволяє проводити оплату за допомогою банківських платіжних карт VISA / Master card. Кошти зараховуються на Ваш особовий рахунок у режимі реального часу.
iPay.ua
Всеукраїнський сервіс прийому платежів через інтернет iPay.ua дозволяє оплатити послуги банківською картою Visa або MasterCard будь-якого банку світу. Після оплати кошти миттєво зараховуються на Ваш особовий рахунок
Інтернет-банк Приват24
Сплачуйте послугу зручним способом за допомогою своєї картки Visa або MasterCard через Приват24
ТЕРМІНАЛИ САМООБСЛУГОВУВАННЯ
термінали ПриватБанку
термінали ОЩАДБАНКУ
EasySoft (переглянути карту терміналів EasyPay)
24NonStop (переглянути адреси терміналів 24NonStop в Чернівецькій обл.)
термінали City24
Через будь-який банк по реквізитам:
- ТОВ «Лангейт»
Юридична, поштова адреса:
58001, м. Чернівці, вул. Котляревського, 5
ЄДРПОУ 31396704
р/р UA543808050000000026009304857
в АТ “Райффайзен банк Аваль” м. Київ
МФО 380805
Ви можете переглянути стан рахунку та начислення коштів, ввійшовши у Ваш "Особистий кабінет" на сайті компанії Лангейт.
Кошти, які залишаються на рахунку після розірвання договору повертаються тільки при умові, що вони не були внесені на акційній основі.
Зверніться у банк, уточніть правильність проведення проплати. Зберігайте квитанцію про проплату. При наявності квитанції, Ви можете звернутися у абонентське відділення Вашого міста і кошти будуть внесені на Ваш рахунок.
Якщо Ви здійснили проплату після 1-го числа поточного місяця,а доступу до мережі Інтерент немає, Вам необхідно перезавантажити Ваше обладнання і доступ до послуги відновиться. Якщо після проведених дій доступ до мережі Інтернет відсутній, зверніться в службу технічної підтримки. (0372) – 90 – 12 – 92 (цілодобово)
Всім користувачам послуг компанії Лангейт доступні такі можливості Особистого кабінету, як:
контактні дані, логін, можливість редагувати фото;
інформація про діючий тарифний план;
стан рахунку;
дата наступної проплати за послуги;
список додаткових послуг;
можливість поповнити рахунок;
можливість вимкнути додаткові послуги;
Зняття абонентної плати відбувається кожного 1-го числа поточного місяця згідно тарифного плану Абонента в повному розмірі. В разі, якщо коштів на балансі для оплати послуг не вистачає – послуга автоматично блокується системою до моменту поповнення рахунку.
Своєчасна оплата гарантує безперервність доступу до послуги.
Якщо Ви не проплачували більше трьох місяців абонентну плату за послугу Інтернет і не повідомили про це провайдера, договір автоматично розривається в односторонньому порядку і для відновлення послуги необхідно звернутися у відділ обслуговування абонентів. Якщо Ви не проплачували менший проміжок часу, Вам достатньо проплатити необхідну суму абонплати по Вашому тарифному плану. В будь-якому разі, повторно оплачувати підключення не потрібно.
Оплатити заборгованність можна:
- в абонентних відділеннях Вашого міста
- за допомогою безготівкового переказу, вказавши Ваш логін як призначення платежу в терміналах Приват Банку, 24NonStop, EasyPay
Усі платежі здійснюються в національній валюті України.
Якщо у Вас немає проплати за поточний місяць, або недостатньо коштів для повної абонентної плати, а доступ до мережі Інтернет Вам вкрай потрібен, Ви можете активувати послугу «Аванс», яка буде доступна на протязі п'яти днів. Доступ до мережі Інтернет буде відновлено, і Ви зможете внести кошти на Ваш рахунок в зручний для Вас час. Активація послуги «Аванс» є безкоштовною. На протязі дії послуги або по її завершенню (5 повних календарних днів), Вам необхідно буде внести суму згідно вартості по Вашому тарифному плану.
Послугу «Аванс» можна активувати в Особистому кабінеті, скориставшись функцією «Аванс». Починаючи з моменту активації послуги, з Вашого рахунку знімається абонплата за місяць, за виключенням тих днів, в які Ви не користувалися інтернетом, до активації послуги.
Послуга «Аванс» доступна тільки за умови відсутності коштів на Вашому рахунку або меншої суми, ніж абонентна плата за місяць користування послугою Інтернет. Дана послуга не може бути включена завчасно.
Послуга «Аванс» доступна тільки за умови відсутності коштів на Вашому рахунку або меншої суми, ніж абонентна плата за місяць користування послугою Інтернет. Дана послуга не може бути включена завчасно.
Послугу «Аванс» можна активувати з мобільного телефону. Для цього необхідно подзвонити в службу технічної підтримки та виконати вказівки оператора, щодо активації.
Всім користувачам послуг компанії Лангейт доступні такі можливості Особистого кабінету, як:
контактні дані, логін, можливість редагувати фото;
інформація про діючий тарифний план;
стан рахунку;
дата наступної проплати за послуги;
список додаткових послуг;
можливість поповнити рахунок;
можливість вимкнути додаткові послуги;
Для правильної авторизації в Вашому Особистому кабінеті, необхідно ввести логін/пароль (При підключенні послуг Інтернет, Абоненту присвоюється особовий рахунок – логін, який використовується для підключення до Інтернету, проплат та ідентифікації Абонента. Під час підключення до мережі Інтернет система завжди запитує Вас логін і пароль. Логін і пароль – унікальна комбінація мережевих реквізитів, яка дозволяє Вам одержувати доступ до Інтернет. Пароль — набір букв і цифр, який у поєднанні з Логіном, слугує ідентифікатором Абонента). Якщо Ви не пам’ятаєте свій логін, подзвоніть в службу технічної підтримки за допомогою.
Для зміни номеру телефону або інших контактих даних, Вам необхідно звернутися в контакт центр по обслуговуванню абонентів або подзвонити в службу технічної підтримки. Наші менеджери особисто внесуть зміни, а нова інформація відобразиться в Вашому Особистому кабінеті автоматично.
Зателефонувавши за номерами гарячої лінії або звернувшись у відділення обслуговування абонентів
Перехід на новий тарифний план здійснюється з 1-го числа наступного місяця. До цього часу Ви будете користуватися старим тарифним планом.
Можливі такі варіанти виникнення такої ситуації:
На Вашому рахунку недостатньо коштів для переходу на новий тарифний план (для переходу на тарифний план з меншою абонентною платою, необхідно сплатити певну суму).
Немає технічної можливості підключення даного тарифного плану за Вашою адресою.
Для того, щоб відмовитися від користування додатковою послугою, необхідно в Вашому Особистому кабінеті поруч з вибраною додатковою послугою натиснути кнопку “Вимкнути”.
Щоб поповнити рахунок через Особистий кабінет:
Оберіть пункт меню Особистого кабінету «Поповнити рахунок». Та сплатіть за допомогою платіжної картки.
В Особистому кабінеті є візитка абонента ( яка містить контактні дані абонента, назву тарифного плану, статус Інтернету та об’єм віртуального диску). Для поповнення рахунку натисніть “Поповнити баланс”, поруч із пунктом “стан рахунку”.